Strategie marketingowe stosowane w iGamingu, żeby przyciągnąć jak największą uwagę klientów

rozrywka

iGaming

Dzisiejszym światem rządzi reklama i to najczęściej przedstawiona w tak bezpośredni sposób, że niektórzy mogliby określić ją mianem bezczelnej. Duże napisy, ogromne liczby, propozycje okraszone klauzulami z małymi literkami… Mimo że może się to wydawać nieetyczne, to te chwyty marketingowe są stosowane przez wszystkie największe firmy. Dlatego niech nikogo nie dziwi, że Syndicate online kasyno zachęca do rejestracji potężnym bonusem powitalnym, czy inną atrakcyjną ofertą specjalną. To po prostu coś standardowego i jeżeli ktoś uzna, że dana oferta mu się podoba, to po prostu robi, co trzeba, żeby ją odebrać.
Obecnie większość internautów ma już znacznie większe pojęcie o tym, jak działają oferty marketingowe i wiedzą, że nic nie jest za darmo. Dlatego wspomniane agresywne metody marketingowe już nikogo nie szokują — nawet jeżeli nie do końca działają w ten sposób, jak starają się przedstawić. Gry losowe w Internecie to sektor rozrywki, który bardzo mocno stawia na marketing internetowy i w niniejszym artykule postaramy się przyjrzeć bliżej najczęściej stosowanym metodom przyciągania klientów przez kasyna internetowe.

Duży bonus powitalny to podstawa

Jeżeli ktoś kiedykolwiek miał styczność z kasynami internetowymi, to z pewnością rzuciło mu się w oczy, że pierwszą rzeczą, którą widzi, jest bonus powitalny. To aktualnie najsilniejszy sposób promocji kasyna i widać to na każdym kroku:

  1. Strony o tematyce hazardowej — główną informacją, wyświetlaną na pierwszym planie jest oferta bonusu powitalnego.
  2. Po przejściu do kasyna otrzymuje się informację o możliwości odebrania bonusu powitalnego.
  3. Podczas rejestracji kasyno wyraźnie zaznaczy, jaką kwotę dodatku można otrzymać za pierwszy depozyt.

Ktoś nie chce korzystać z promocji? Kasyno przypomni mu, że oferta jest limitowana czasowo. Operator zrobi dosłownie wszystko, żeby jego użytkownik skorzystał z przygotowanej oferty promocyjnej. Początkowo takie działanie może dziwić, bo w końcu kto chciałby oddawać pieniądze za darmo?
Na promocje należy patrzeć z szerszej perspektywy. Osoba decydująca się na wpłatę w kasynie dostosowuje ją do swoich rzeczywistych możliwości finansowych. Jeżeli jednak jego celem jest także skorzystanie z promocji, która skaluje się do depozytu, to najpewniej zwiększy kwotę depozytu i to często nawet kilkukrotnie, a to już zapewnia potencjalnie bardzo duże zyski w kasynie. Tę sytuację można porównać do zakupów w sklepie. Wychodzimy kupić jedną paczkę ciastek (za 4 zł), ale akurat jest promocja — przy zakupie trzech paczek cena zostanie obniżona o 30%. Osoba, która skusi się na promocję, nie zostawi w sklepie założonych 4 zł, a 8.4 zł, korzystając z promocji.

Ogromne liczby sugerujące lepsze warunki promocji

Kasyna mają różne bonusy powitalne. Najczęściej działają one na podobnych zasadach, ale niektóre są mniejsze, a inne znacznie większe. Czym to się różni? W rzeczywistości kwota samego bonusu powitalnego nie ma większego znaczenia.
Zakładając, że dana osoba chce zacząć zabawę w kasynie i ma do wyboru jedno, które proponuje 100% od depozytu do 1 000 zł i 100% od depozytu do 3 000 zł, to automatycznie skłania się ku temu drugiemu. Duża kwota podświadomie mówi, że oferta jest lepsza. W rzeczywistości jednak ta osoba nie zamierza wydać więcej niż 200 zł w swoim pierwszym depozycie. Realizując taką wpłatę w pierwszym kasynie, otrzyma 200 zł bonusu. W drugim kasynie odbierze identyczną kwotę. Dlatego kwota promocji ma marginalne znaczenie — zwłaszcza w dzisiejszych czasach, kiedy praktycznie każdy operator gier losowych zapewnia bonusy o wartości przekraczającej 1 000 zł.
Największe znaczenie w kwestii atrakcyjności danej promocji mają warunki użytkowania. Jedno kasyno może zapewniać pozornie dwukrotnie lepszy przelicznik wpłata/bonus (200%), a w regulaminie promocji okaże się, że warunek obrotu taką ofertą jest dwa razy wyższy, co niweluje pierwotną przewagę. Dlatego korzystając z promocji w kasynach, nie należy patrzeć na liczby w bezpośredniej ofercie, a raczej zajrzeć do regulaminu promocji.

Bonus bez depozytu dla najbardziej opornych

Oprócz zawsze dostępnych bonusów powitalnych, kasyna coraz częściej sięgają po pozornie większy kaliber — promocje bez depozytu. Na pierwszy rzut oka takie oferty wydają się czymś idealnym, bo pozwalają graczowi zacząć rozgrywkę na poważnie i to bez najmniejszego ryzyka. Wystarczy, że zarejestruje konto, ewentualnie zweryfikuje jeszcze swój numer telefonu i może się bawić. Jak wiadomo, gry losowe są nieprzewidywalne, więc taka promocja zawsze dawałaby szansę wygrania czegoś nadzwyczajnego. Dlatego ten fakt powinien wystarczyć, żeby gracz się zastanowił, że ta oferta musi mieć jakieś warunki użytkowania.
Promocje tego typu z reguły są znacznie mniejsze — 20 zł, 50 zł, lub 50 darmowych spinów. Ponadto wszystkie wygrane otrzymują status bonusu, więc nie można ich natychmiast spieniężyć, zamiast tego najpierw trzeba zrealizować odpowiednią liczbę obrotów.
Czy to oznacza, że promocja tego typu nie jest atrakcyjna? Oczywiście, że jest. To nadal jedna z najlepszych ofert, jakie może zaproponować kasyno internetowe i jeżeli ktoś chce sprawdzić dane kasyno, to bonus bez depozytu będzie najlepszym, najprzystępniejszym sposobem, żeby to zrobić. Warto korzystać ze wszystkich ofert marketingowych kasyn internetowych, o ile gracz upewni się, że sprawdził wszystkie warunki jej użytkowania, bo to tam znajdują się zapisy określające rzeczywistą wartość danej oferty.


“Ważne! Hazard może uzależniać i nie daje gwarancji na wygraną. Treści zamieszczone w tym artykule mają charakter wyłącznie informacyjny.”

materiał zewnętrzny

Biuro pielgrzymkowe — dlaczego warto skorzystać z jego oferty?

Sprawdź: www.misjatravel.pl


Często odwiedzane:


Ciekawostki o 194 krajach świataświat grafika


Quizy o 194 krajach świata


Ilość sprzętu wojskowegoArmia:


Rezerwy złotaFinanse:


Okres obowiązkowej naukiSzkolnictwo